dapat join SL1M...




Alhamdulillah...lame dah aku duduk tanam anggur kat rumah nie akhirnye tadi aku dapat call dari SL1M TM. Dia cakap "tahniah!!!anda terpilih untuk menyertai program SL1M.". Lame tu xde la lame sangat, baru je 1 bulan dok tanam anggur kat rumah nie, konvo pun belum. Saje je nak carik kerja awal-awal sebab bosan duduk rumah. Nie cakap-cakap pasal SL1M nie korang tau x ape benda tuh? Kalau nak tau sile ke Protal Rasmi Unit Perancangan Ekonomi.







Sebenar nye SL1M nie banyak company (GLC) yang join diantaranye Telecom Malaysia (TM), so aku dapat yang TM nye sebab aku appy yg nie je. kah..kah..kah. Program nie akan dijalankan selama 8 bulan, 2 bulan ialah Soft Skills Training dan lagi 6 bulan ialah On-Job-Training. So aku akan daftar 12 Julai nie kat Melaka, owch...kene duduk melaka 2 bulan aku harap-harap best la nanti. kalau nak tahu lebih pasal TM punye SL1M nie p la website Telecom Malaysia



So now aku tengah nak kumpulkan geng yang akan join program same ngan aku nie.? Kalau anda salah seorang nye bagitahu la ye.

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

16 comments:

  1. Nanti buleh belanja arda kfc -errr ape kaitan? haha

    neway, gud luck otey? :)

    ReplyDelete
  2. sy xjoin ok cdihnye :(
    congrate !!!

    ReplyDelete
  3. @Cik Arda :Dalamak...dah kn blanje ke....erk...
    KFC lak tu..:P

    ReplyDelete
  4. xdpt join la^^

    ReplyDelete
  5. wahh thniah2 , ^^

    ReplyDelete
  6. hai...saya salah sorang yang dapat gak SL1M TM:GEOP ni...neves gak la..hahhaa...baru tadik dapat kan?? tahniah ye...jumpa di Melaka...hehhe..

    ReplyDelete
  7. @ D.a.y.a.n.a lah yer ke...okok nnt jumpe kat melaka...

    ReplyDelete
  8. sekarang dah kerja tm ke? senang tak kursus tu sume?huhu

    ReplyDelete
  9. Bleh share pengalaman sbg calon sl1m.. Dh hbis tm serap bkerja terus ke?

    ReplyDelete
  10. hye boleh share join sl1m TM x?saya baru nak start on this november, kwn2 yg ade experinces ,kindly share hehe

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.