Saya Gembira...awak?

Erbb!!!..alhamdulillah, ape kabar semua.
adakah anda semua sihat?
diharapkan semuanye sihat2 ya
kalau yang sakit-sakit tu pandai2 la jage diri ya
makan la ubat tu,klu x suke mkn ubat
korang makan je SATAY.

Eh apesal pulak perkataan SATAY keluar nie?
sakit ngan SATAY ade kaitan ke?
epul nak menyayi boleh x?




Papaku pulang dari Kajang..
Papaku belikan SATAY Kajang,
aku balik kerja sangat lapa
aku pun melantak ak ingat dunia

Pon...Pon...Pon2

SATAY Kajang diatas meje ku berbuyi,
Rasanya sangat lah sedap
mkn lah sampai tercungap-cungap



Hahaha...Lagu asal diatas ini ialah:



saya sudah kenyag ini Malam xpayah mkn nasik
Alhamdulillah.."Segala pujian bagi Allah yang telah memberi makanan dan  minuman kepada kami, dan yangtelah menjadikan kami orang-orang muslim."

sapa-sapa yang rase2 dia dah kempunan nak makan SATAY tu.
tengok je lah gambar dalam Belog nie..

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

43 comments:

  1. kebetulan sy makan satay mlm tadi... hehehehe

    ReplyDelete
  2. Shannice:

    eh btl kew? same lah kitew..:)
    sedap x? same x rase dia ngan
    satay kajang...heheh

    ReplyDelete
  3. yuyuEyuliAnayusOf :

    heheh nyum2..sedap..:)
    jom2..:)

    ReplyDelete
  4. Ery Farieha:

    jom la p kajang..mkn satay KAJANG..

    ReplyDelete
  5. huhu,,dulu mase skola ade buat kerja kursus pasal satay kajang nie..tapi tak pernah rase pun

    ReplyDelete
  6. sy gumbira bile awok pon gumbira ^.^ ceceyy

    ReplyDelete
  7. Izyan Nadiah:

    ha? kerja kursus? mcm mn 2?
    buat gune PLASTESIN ke?
    pas 2 MAKAN!! ehhehe

    ReplyDelete
  8. ejum:

    nak sikit? xkn sikit je der..
    byk pun kedai 2 buleh kasi..
    murah jew...
    RM 0.50 / cucuk..

    klu epul cucuk free jew

    ReplyDelete
  9. •:*:• 8 - July •:*:• :

    haih...dia nie suke suki je panggil org shampoo ek..

    SHEYPULL ok!!!! ( geram niew )

    ReplyDelete
  10. an.afiqah:

    heheh mengdam satay apew?
    kerbau kew?
    ketam ke?
    siput?

    ReplyDelete
  11. redzwanie redzmann:

    mst la sedap...satay hj samuri kot..:)

    klu satay redzwanie redzmann mmg la xsedap....hahah

    ReplyDelete
  12. fieza:

    heheh awk mkn lappy awk kew?
    isk...jahanam lappy awk..:)

    ReplyDelete
  13. faezah hannah albaj : wah2..terharu saye...:)

    ReplyDelete
  14. wah~sedap nya satay~qasih belajar kat bangi~dekat ngan kajang kan~selalu mkan sate kat sana tau~memang sedap~
    n____n

    ReplyDelete
  15. haha~
    tahu tak!!
    anis nyanyi lagu satay kajang tuh ikut rentak bapa ku pulang nyerh lagu..ahaha..

    suke2 satay kajang

    ReplyDelete
  16. nak jugaa!!~
    makan sowang2..
    iskk!~

    ReplyDelete
  17. Tak larh!!hahha'kerja kursus keusahwann..wat benes plan pasal satay kajang..ngee~~

    ReplyDelete
  18. wahh lazat skali nampaknya satay ituh hohoh (sambil telan air liur gulpp...)

    ReplyDelete
  19. antara byk2 jnis sate..sate kajang nie plg mantap..ngn kuah kacang pun sdap..mkn skali..nk mkn lg rsenye..

    ReplyDelete
  20. +qAsiH naDiRa+ :

    owh yer ke...klu mcm 2..x heran la ngan satey kajang lagi kan..
    dah selalu qaseh mkn...

    ReplyDelete
  21. Anis izyan Abd Rahman:

    heheh yer ke anis, owh ade bakt nak msk MENTOR niew..
    jadk mentor EPUL k..hehehe
    rakam la..pa 2 epul msk blog..:)

    ReplyDelete
  22. asfz lily:

    eh mane de epul mkn sowang2..
    ramai niew..PA adew..Ma pun adew..

    ReplyDelete
  23. Izyan Nadiah:

    hahah igatl kan buat palstesin..pas 2 jual.heheh
    laku kew?
    so mcm mn bis nes? bankrup kew? heheh

    ReplyDelete
  24. meowwmania:

    hahah mst la sedap..bagai ayam dipanggang di atas asap.:P

    ReplyDelete
  25. realiti..:

    mst la sebab kuah kacang dia 2..recycle...hahaha

    ReplyDelete
  26. satay ampang p0n shedap jugakk..weeeeeee..!~

    ReplyDelete
  27. syira:

    eh yer ke...boleh lawan x?

    ReplyDelete
  28. sate samuri yg induk ke?
    yg bsar kt pekan kajang tu eh?

    ReplyDelete
  29. gambo satay tu membangkit kan semangat nazz nak pow sepupu nazz ujung minggu ni..

    ReplyDelete
  30. ♥cutebabygirl♥

    heheh yolah 2..:)
    btl2...ermm sedap kan satay 2..:)
    awk mkn x?

    ReplyDelete
  31. Nazz@Purple:

    heheh yer ke..ha p pau dia cukup2..:)
    soh dia belaja ek..:)

    ReplyDelete
  32. tak la pull..just buat kertas kerja ja.cam kerja kursus tue time skola.takde jaul2 product pn.buat researh ja.ngee~~~

    ReplyDelete
  33. hehe... satay yg sy makan tu beli dari pasar malam... lagi sedap dari satay kajang.... hehehhehe

    ReplyDelete
  34. Izyan Nadiah:

    owh yer e..buat kertas kerja jew..igat kan ape lah tadik..:)

    ReplyDelete
  35. Shannice:

    eleh tipu la 2..satay palig sedap kat malaysia neiw..satay kajang je ok..:P

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.