Sudah mahu pulang untuk berperang


 
 Hari ini dalam sejarah...aku sudah mahu pulang ke UTM tercenta, wah sungguh BERAT mahu blk ( bukan disebabkan barang yang banyak ye ) ianya adalah disebabkan oleh kerana TERPAKSA menempuh 3 lagi paper FINAL EXAM untuk menghabiskan Semester nie...Walau apapun aku tetap kene pulang untuk mengelakkan aku semakin LARO bercuti di RUMAH nie dengan dipenuhi ANASIR2 yang -ve nie.


Jap laGik pukul 12.30 TENGAH HARI ( memang betul detengah2hari ke? ) aku akan menaiki bus dari SHAH ALAM walau pun umah aku kat KALANG...Seolah2 xde Station Bus kat KLANG nie.


Untuk kawan aku yg bernama AMIRUL HUSNI yang melansungkan majlis PERKAHWINAN nya hari ini aku mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU dan selamat BUAT ANAK banyak2..hahaha. Aku mintak maaf sebab x dpaat hadir untuk mengacaubilaukan lagi MAJLIS korang 2, ini adalah disebabkan musibah yang berlaku atas gua..SORY DER..




Kepada kawan2 ku yang baik lagi cantek campur ngan hendsome walau pun perempuan, aku ingin la memohon korang mendoakan agar mempermudahkan segala urusan aku untuk menjawab peperikasaan nanti...


 "SEJAHTERA KEATAS KAMU "

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

9 comments:

  1. mekasih Izyan...doakan saye ek..

    ReplyDelete
  2. good luck...all da best..choco pon musim final nih...doakan choco ye..hhee

    ReplyDelete
  3. cHoc0^miNT:

    wah yer ke...same la kite neiwh..
    ok2...gud luck jugak keh..

    ReplyDelete
  4. ouh...tgh exam ye...chaiyouk2...all the besh k epul... (^___^)

    ReplyDelete
  5. Tq my Fren Sha...:)
    dah habis dah...baru je hbis..:)

    ReplyDelete
  6. Benar-benar seperti desain grafis dan navigasi dari situs, mudah di mata dan konten yang baik. situs lain hanya terlalu meluap dengan menambahkan

    ReplyDelete
  7. nasihat utk mmbe tu x ley blah.
    "BUAT NAK BYK2"
    hahahaha
    sengallllll :P

    ReplyDelete
  8. aiyakkk epull.!!!
    mne pigi mehhh...
    lme ta ngesowt belog cepet...
    hukhukkk cedeh nye...

    :((

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.