RM100++ saya hilang

Kawan2...tolong la saye.
ptg tadi saya baru je blk dari
Kedai moto AhSeng
pas 2 aku p lah ushar2 helmet KHI-RR
tujuannya ialah untuk menggantikan 
helmt KHI saye yg dah kene TIBAI 2.
pas 2 terpikat jugaklah ngan KHI-RR

 

lego punye lego..dpat la RM70
so saye pun bayar la deposit RM30
tempah dulu sebab kaler yang epul nak tu xde
minggu depan baru lah ade,
pas 2 saye pun suruh la apek 2 betulkan rantai saya yang longgar tu
lepas dia dah ketatkan dia ckp
rantai ni dah nazak dah kn tukar ni..

Alamak...DUIT lagik...adoi...sakit2


p la ATM pulak kuarkan duit 
yang berkepok2 dalam bank tu

tet...tet...sreeeeet...(kuar duit)

pas 2  saya pg kedai moto AH maad lak..
tanye tukar rantai baapew?
Dia amek yang nie pas 2 dia kate 
"gua kasi itu murah ajew..RM 70 buleh kew?"
adoi...memang rantai yang saya carik pun
lebih ringan dan boleh buat moto aku laju lagik..

nak xnak kene lah tukar jugak sebab ratai saye sudah nazak
kang putus tengah2 hiway kang sape mahu tangug?

Lihat la perempuan2 sekalian, sy letak rantai EMAS
  dekat moto (LAILA CAMELIA) saye.
pasti menggoda kan? moto saya pakai rantai EMAS

apepun kawan2 hari ini saja duit saya RM 100++ 
telah HABIS diberikan kepada kedai moto ITU.

SAYA SAYANG MOTO SAYA(Laila Camelia)


SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

15 comments:

  1. ish. siap ahhh nurul curik rantai emas kepunyaan laila camelia itu. heheh hahahah cumelnya nama dia!

    ReplyDelete
  2. ilang dicurik toyol ko.. kekekekekeke ;)

    ReplyDelete
  3. nurul harun:
    hahaha klu ilang rantai 2...dah tau dah sape yg curik..nurul lah akn..:P hehehe cumel ek..ade membe yg kasik...:)

    WAN:
    bukan takat dicuri TOYOL, SIOL, HAPRAK, Tututututut semua ade...(lamak emo lak..:P

    ReplyDelete
  4. xpela bro...
    demi keselesaan ngn ke macho an naik moto nti..halalkn jela.hik4

    ReplyDelete
  5. ala...xde hal la..duit ilang barangnye ade xde terasa sgt..mcm noorfa ni..5000 terbang..ape pun x dpt..penat lg ade la..

    ReplyDelete
  6. xboleh blah btol nme motor anda tu..sgt ayu..LAILA CAMELIA..hahahhahahahaha..xpela..berhabis utk awek*..kihkihkih..;p

    ReplyDelete
  7. sugar2 kapas strawberry
    BuyIk dia Hebat...keselesaan dan kemacoan..hehe
    xpe2..demi benda tersyg mm nie la..:P

    farhanaerman:
    memang pun..tp kat mane ek..

    norfa:
    nape? mane p?

    ReplyDelete
  8. moto pon ada nama
    dasat
    ahaks! =D

    ReplyDelete
  9. hahah bukan takat kete je ade name..moto pun adew..:P

    ReplyDelete
  10. hari ni je emas.da minyakminyak nanti tak larat kau nak gosok da.haha.

    ReplyDelete
  11. chet...ingtkan hilang...epul poyo...hehe...tertipoo sha...

    ReplyDelete
  12. sape soh bercinta dgn LC ko. hahaha

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.