Rahsia Dinar

Rahsia Dinar 

Apabila KOLEKSI Menjana POTENSI Jutawan!



Rahsia Bagaimana Anda Bolleh Menukar RM180 Kepada RM99,000?


Ia Pernah Terjadi 3 Kalii Sebelum Ini,
Dan Ia Akan Terjjadii Sekallii Lagii!


Sebelum Perang Teluk, Dinar Iraq bernilai USD3.22 bagi setiap 1Dinar (USD$3.22 = IQD1.00). ketika itu Saddam memerintah, dengan hutang yang banyak dan simpanan yang sedikit, itu pun jika ada. Sekarang anda boleh membeli IQD50,000 wang Dinar Iraq yang baru hanya sekitar RM650.Sebab terjadinya keadaan ini adalah nilai IQD masih belum ditentukan oleh bank dunia.

Tahukah anda bahawa Dinar Kuwait bernilai setinggi USD3.00 sebelum Perang Teluk. Sebaik sahaja selepas perang, Kuwait mencetak wang kertas baru dan Bank Dunia meletakkan nilai USD0.10 bagi setiap Dinar Kuwait. Kini nilai itu kembali ke tahap USD3.49.




Bayangkan jika anda telah membeli $1,000 Dinar Kuwait, anda akan memiliki USD34,900 @ RM129, 130 pada hari ini!

Jika anda membuat kajian, anda akan dapati setiap kali konflik besar akan dituruti oleh kejatuhan matawang sesebuah negara. Matawang juga akan kembali melonjak apabila negara itu bangun dari kehancuran akibat peperangan.
Hari ini Iraq sedang aktif membina kembali simpanan rezab asingnya. Ini adalah kunci kepada kekuatan tukaran asing sesuatu matawang. Langkah pertama mereka ialah mendepositkan USD5 bilion dengan Perbendaharaan Amerika, membolehkan Iraq menikmati pulangan melebihi USD150 juta setahun. Jumlah hutang Iraq kepada dunia semakin mengecil. Amerika Syarikat sendiri telah melupuskan semua hutang Iraq sama ada hutang sebelum perang atau pun hutang selepas perang. Perjanjian Paris juga menyaksikan kebanyakan negara termasuk Rusia telah melupuskan 85% hutang Iraq kepada mereka.

Iraq bukan hanya kaya dengan sumber asli minyak dan gas. Kedudukannya yang strategik, mengalir antaranya dua sungai penting, Tigris dan Euphrates, membentuk tanah luas yang subur. Pelaburan dalam bidang pertanian semakin bercambah menyebabkan Iraq disebut-sebut sekali lagi sebagai “Periuk Nasi” Timur Tengah.


Bagaimana Mengenal Pasti Ketulenan Denominasi Dinar?



Setiap denominasi Dinar Iraq mempunyai ciri paling canggih dari segi ciri-ciri antipemalsuan dalam sejarah matawang antaranya: watermarks, imbedded metallicstrips, dakwat metalik, tulisan yang hanya kelihatan di bawah sinar UV, raised lettering, jalur keselamatan dan simbol warna yang sentiasa bertukar. Wang kertas terbaru ini diperkukuhkan dengan ciri anti pemalsuan yang terkini.


Apakah Potensi Dinar Iraq?

Apabila anda membeli dan menyimpan 1 Set bernilai 50,000 Dinar Iraq bernilai RM650 sahaja, maka POTENSI kenaikan nilainya seperti berikut:

  • Jika 1 Dinar Iraq naik USD0.01 sen sahaja, ianya akan bernilai RM1650.00
  • Jika 1 Dinar Iraq naik USD0.10 sen sahaja, ianya akan bernilai RM16, 500.00
  • Jika 1 Dinar Iraq naik USD1.00 sahaja, ianya akan bernilai RM165,000.00
  • Jika anda membeli 350,000 Dinar Iraq pada harga RM5600 dan naik pada nilai 1 Dinar Iraq = USD1.00, maka anda menjadi jutawan RM1, 155, 000.


Satu Perbandingan

Memiliki Koleksi Dinar adalah merupakan salah satu portfolio simpanan sedia ada. Bandingkan, jika anda menyimpan RM800 dengan institusi yang memberikan dividen @ faedah 10% setahun selama:


Malah jika anda simpan selama 30 tahun, akan mengumpul sebanyak RM11, 342.11. Ini bermakna, jika selepas 30 tahun 1 Dinar tidak meningkat ke USD0.10, barulah anda dikira rugi. Bagaimanapun...


Sejarah Membuktikan




Strategi Menyimpan KOLEKSI Berdasarkan POTENSI




Hakikat Sekarang...

Peluang untuk anda memiliki Koleksi Dinar Iraq ini boleh tamat bila bila masa sahaja, apabila pihak World Bank dan Bank Pusat Iraq membuat keputusan untuk mengapungkan mata wang Dinar Iraq di dalam pasaran matawang antarabangsa. Apatah lagi cadangan rundingan untuk menilai semula nilai dinar iraq telah dibuat.



Bagaimana Untuk mendapatkan Set Koleksi Dinar anda sekarang?


1. Berapa Harga 1 Set?

Harga 1 Set Koleksi Dinar yang mengandungi 10,000 Dinar ialah RM180. (Sangat terhad dari segi stok dan masa yang ada kerana berdasarkan kenyataan dari Menteri Kewangan Iraq baru baru ini)

2. Bagaimana Nak Beli?

Anda boleh beli dengan cara:
  • Pembayarannya secara Perbankan Internet, penghantarannya secara POS oleh Pos Express. 



1 Helai (10000 Dinar ) = RM180



1 Helai (5000 Dinar ) = RM90

PERTAMA #1
Masukkan duit RM JUMLAH ke dalam akaun
MAYBANK 162115954806
Gune salah satu cara berikut:

- Maybank2u online
- Cash deposit machine 
- ATM machine
- Kaunter Bankin

KEDUA #2

Simpan segala butir-butir, resit ( bukti transaksi )

KETIGA #3

Berikan kami butiran ANDA yang penting melalui SMS

  1. Nama
  2. Alamat
  3. Waktu Bankin
  4. Tarikh Bankin
  5. Jumlah Bankin
  6. Berapa keping

SMS PESANAN ANDA KEPADA
017 6668890



3. Apa Yang Saya Perlu Buat Seterusnya?

Sila tunggu dan simpan koleksi anda itu dengan baik dan tunggu sahja sehingga ianya mencapai jumlah yang anda mahu 


Jika anda mahukan kepastian sila download File ini RAHSIA DINAR

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

11 comments:

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.