suka duka diharijadiku...




17 September 1987 ...

Adalah tarikh keramat bagi ku, kerana aku telah selamat dilahirkan ke dunia yg penuh pancaroba ini. Namun dengan bimbingan kedua orang tuaku, akhirnya aku berjaya melangkah setapak demi setapak untuk mencapai cita-cita dan matlamatku. Mak...Abah...Terima Kasih yang tak terhingga ku ungkapkan kerana telah banyak berkorban demi anak tercintamu.

Keluarga...

Dengan kewujudan dua orang akak ku, telah menambahkan kegembiraan di hari jadiku. Walau pun kak yong sibuk dengan urusan kerja demi untuk memberikan rezki kepada anak-anaknya, tapi hari jadiku tetap dia tidak akan lupa. Kak Nyah juga adalah tempat ku bergaduh tak kira mase, walaupun kami selalu bergaduh tapi ketiadaanya boleh dirasa. Kisah cinta sebuah keluarga. Keluarga kecil ku...Moga Allah memberikan kebahgiaan yang berpanjangan kepada kami.

Kawan, Sahabat, Teman...

Sungguh tidak diduga ramai yang wish my bufday dekat FB, Ape pun epul nak ucuapkan terima kasih sebab sudi wish and doakan epul. Walaupun dorang semua tak bagi hadiah yang besar-besar ke, epul tetap happy sebab dorang semua wish HB kat epul ^^,


 ...
  ...
  ...
  ...
 ...
Dan akhir kata...




SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

7 comments:

  1. seorang sahabat yg baik sentiasa mendoakan sahabat nyee dalam ape jua keadaan sahabatnya itu !


    epie bezday epul :D

    ReplyDelete
  2. happy belated besday epulllll~~
    lewat sehari je rupanya. hehehe :P

    ReplyDelete
  3. @♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ hahaha...lambat la dia neiwh...:) ape pun tahx ya...:)

    ReplyDelete
  4. e'eh..ade comment kite kat fb dye la..
    hehehhe..abg ku da tue..uuu yehhhh..ehhehehe

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.