Dimana maruah si gadis ini...

assalamualaikum...

hye semua, hahaha, menarik x tajuk n3 kali nieh?
sgt menarik dan memang menrik,
klu korang x bace mmg rugi...

malam semalam mase aku dah nak tido,
tetibe ade org BUZZ!!! kat YM,
pas tu aku tgok pix mmg x kenal,
dan xde dlm contac YM aku,
sungguh pelik lagi la ajaib,

then kiteorang pun berborak la mcm kat bawah nie,
PINK =  BUDAK PEMPUAN tuh
BIRU = AKU





x sangka sebab dia adalah budak UTM jugak,
tp aku pun xkenal, tanye member2 aku pun x kenal,
jadi aku teruskan menyisat sapela budak nieh..
yg xleh blah sedap2 je panggil aku syg.. >;



lepas je dia kate mcm 2,
dalam hati aku pikir dak nie main2 je  kot ckp mcm tu,
sat g dia boleh lak buat kerek...
aku pun pancing dia lagi..
tanye dia lagi...lagi...dan lagi



Tah mcm mn dia boleh luahkan semua rahisa2 dia kat aku lak,
aku pun xtau la,
aku pun layan kan je...
tp dalam hati tuhan je la yang tahu,
AKU SALAH SEORANG BUDAK LELAKI UTM KOT!!!
boleh dia ckp mcm tu kat laki...
klu ko jadik laki ko x sakit hati ke?



Sedikit demi sedikit aku korek,
ha byk jugak la yang aku dapat,
tau pulak ek takut kn bambu,
akhirnye dia belah begitu je...



Nasib baiklah aku nie ade perikemanusiaan lagi wahai wanita pink
klu x dah lame aku sebarkan name ko kat 1 dunia lagi2 kat dalam UTM.
( pix ini tiade sebarang edit mane2 bahagian kecuali padamkan name budak 2..)
sebab kesian kat dia nnt...org kate x baik mengaibkan org lain kan.

Ha...nie epul nak pesan la kat perempuan2 dan wanita2 semua,
jangan xpercaye perempuan mcm nie ramai kat IPA ngan IPS,
ada byk, cume kite je yang x tahu,
tp nasihat epul, jangan la jadi mcm perempuan murah nieh yang hanye mempermainkan lelaki,
demi mendapatkan duit dan kesenangan,
kerana golongan mcm nie la menyebabkan ramai perempuan kn rogol,
dan disebabkan perempuan mcm niela darjat wanita yang tinggi itu hancur,
klu korang ape pendapat korang...


epul pun xtahu la ape la masalah budak nie,
apepun marilah kite doakan supa dia mendpat petunjuk ALLAH supaya berubah kerah kebaikkan.

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

40 comments:

  1. fuiy0oo...abg2...
    jmp tepi jalan..
    kasi kaki sme dye....hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..tapi disitu terlihat nama amira..??
    whhooooooo.hahaha..

    ReplyDelete
  3. hahaha..memalukan kaum pempuan tol..adesss!!

    ReplyDelete
  4. tapi nmpk gak nama dia... epul lupa padam... mira.. hehehe... sy rs kalo korg jmpe tepi jln, xde sepak2nya, bnda lain y jadik.. (-,-!)
    haih.. cari mati btul pompuan ni...
    moga kita dilindungi yang Maha Esa dn djauhkan dr hal2 y mcm ni, nauzubillahi min zaalik..

    ReplyDelete
  5. ade satu part nama gurl x d padamkan...

    check balik!!!

    :-p

    ReplyDelete
  6. hehe.. emm so beruntung x awak dapat sy :)

    ReplyDelete
  7. eeiii.. truk ny...
    memalukan jer ade pepuan mcm nie...
    nie klo dapat kat mr.K nie..
    abis kene sumpah2...

    ReplyDelete
  8. @redzwanie redzmann bukan setakat kaki adik...KEPALA LUTUT, SIKU, KEPALA HOTAK..semua nka kasi same dia...:)

    ReplyDelete
  9. @hAnA

    HANA baru tahu...dia bukan giler...dia cume tedesak je...

    ReplyDelete
  10. @alyana hamdan erkk......:) shuu...jgn kantoikan name dia....:)

    ReplyDelete
  11. @AdeelaHimme erk alah xpe la..bukan name penuh 2 xpe...xpat carik nye...:P
    er...benda ape yg jadik adeela?

    amin...jgn jadik mcm dia ek...

    ReplyDelete
  12. @kheeyu tohid erk...mane tahu nieh? xde la..pasal lain 2 smlm tuh....:P

    ReplyDelete
  13. @isztau xpe...poyo kan..ape ko rae..
    klu jumpe dia ape ptut di buat?

    ReplyDelete
  14. @--PopCorn-- MR.K? sapekah...adakah BF anda? hehhe smlm dah habis kn sumpah dah pempuan nih...:) cian dia...nnt dok sumpah org kite blk dapat dosa..baik kite doakan dia..:)

    ReplyDelete
  15. @FarHa xtau la ape nak jadik kan...isk2...

    ReplyDelete
  16. wow..hmmm sgt bagus pmpuan ni..heheh..sbg pelajar kat UTM ni..sy sgt2 kecewa krana ade jgak mnusia yg bergelar wanita berfikiran sempit cm tu..hukhuk


    hmmm..semoga Allh tunjukkn jalan sebenar kt die..maybe ade sbb die jadik cm tu..sme2 la kte doakan utk die..:)kite bukan sape2 nk mnilai mnusia laen..kn3..:)

    ReplyDelete
  17. bengap betullah minah tu..haha.Memalukan kaum perempuan betullah..

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum epul..
    selumber giler minah tu eh??
    ni jenis yang suka mengambil kesempatan ni..hati2 la ye..
    btw,awak ada x padam nama gurl tu..huhu..
    apa2 pun semoga dia mendapat hidayah dr Allah..

    ReplyDelete
  19. @NurSya hehehe, syx ckp...awk yg ckp Nurysa..:)
    sy x kecewa,..tp benngag giler...:(

    hmmm..semoga Allh tunjukkn jalan sebenar kt die..maybe ade sbb die jadik cm tu..sme2 la kte doakan utk die..:)kite bukan sape2 nk mnilai mnusia laen..kn3..:)~~amin...

    ReplyDelete
  20. @Leeya Hezlin hehh epul ase dah padam dah nname dia..P
    klu ade name 2..padam sendiri la ek..

    ReplyDelete
  21. nampak nama dieh...!!! heheeeee



    :))

    ReplyDelete
  22. @cikCEPET erk...nampak lagi ke name dia?
    tp xknelkan....ade ramai name 2...

    ReplyDelete
  23. cntik sgt ke betina ni?haha..bersepah laki nk kat dy?nth2 laki yg smoke..bibir hitm nk mmpos..kaki berkart2...yeak..plz lah we..
    nth pape..nk mmpertikaikan bnd ni..aduyai betina...hahha..epul.atie rosley sgt bengang ni!!huhu

    ReplyDelete
  24. adoilah.. meremang bulu roma membacanya.. huii wat malu dak puan UTM je!! malu malu malu.

    eh rasanya nama dia mira kan? ada satu nama dia tak tertutup tu.. :P

    ReplyDelete
  25. @miss atie atie...sabo la ye...jgn sgt emo...
    mari kite doakan dia supaya...
    dpt jadik org baik2....

    ReplyDelete
  26. @Nurul ade berjuta mira kat UTM nieh..:)
    xpe la....kite doakan dia je berubah ek,,,

    ReplyDelete
  27. wehh asal name dia mira??wat malu kaum name spesis je.yg penting bkn ak.ak xdpt jpa.haha malu seh...cam saiko je

    p/s: baru jejalan kat blog ko sbb mcd.ekeke blnje dr sevia mcd jom.haha

    -mira set

    ReplyDelete
  28. hurm...malunye sy sebagai perempuan...adeila...tp ramai org skrng ni gune mcm2 cara utk hidup senang...huhuh...mohon jauhkan kte dr masuk golongan ni...amin...

    ReplyDelete
  29. xpayah la nk bajet hot sgt player oi..!

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.