Cerita Disebalik KARIPAP & AIR KOTAK




Kalau disebut KARIPAP & AIR KOTAK jew
mesti aku akan igt kat membe aku nie
dia seorang yg sgt:-
baik
jujur
dan juga 
lurus
aku suke kawan ngan dia^-^

nak dijadikan cite..
pada 1 hari
di dalam 1 program UTM ARDF
dia ditugaskan utk menjaga checkpoint
pada masa yg sama dia duduk di 1 tempat
agak tersembunyi

1 jam kemudian...

rakan setugas mencari dia,
afiq( bukan name sebenar )...Masuk..Masuk..Masuk...
menggunakan  walkie talkie
tp xde respone
pas 2 TERKANTOI la pulak
ngan mebe aku lagi sowang nie
dia nampak yg si budak nie
ngah makan KARIPAP + AIR KOTAK
bersama2 dengan skendelnye..ha3

selepas dari peristiwa itu
kesian pulak aku tgok si budak nie
asik kene bahan je ngan membe2
itu lah pasal
ngah bertugas pun mau dating lagik
0_o

ape pun sy sgt bersimpati
sebab mase POSMOTEM pun
dia dibahan cukup2 oleh kami
tp tak pe
dia sungguh sporting
kami syg kamoo MR.A

p/s: lain kali klu nak dating mase bertugas jgn sampai KANTOI!!!

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

1 comment:

  1. karipap yg byk kat jmbtn nak masuk cs.. igt x.. huhu...

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.