RAE ( Radio Amature Exam )


yahooo!!!

akhirnye...aku berjaya jugak
kali ke-2 amik RAE
baru leh berjaya
habes melayang RM100++
tapi xpelah disebabkan 
aku sgt sukekan benda ini
sanggunp menghabiskan duit 0_o

Alhamdulillah...

Bukan takat aku je yg LULUS
ramai lagi kawan aku
yang amik same2 ngan aku
LULUS jugak, tahniah kawan-kawan

Lepas nie boleh la kite amik callsign lak
tp yang beratnye, sebab
nak amek callsign 2 agak mahal sikit
dalam RM 160++
mane nak carik duit nie?
korek2..

dapatkan callsign jum2.

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

2 comments:

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.