Sudah Jatuh , Ditimpa LC...










Tadik mase sebelum pegi kelas
aku rase sgt2 malas
18 x aku pikir
nak pegi kelas ke x
lastly aku kuatkan semagat aku
p kelas utk belajar
menuntut ilmu...

dalam perjalanan aku mahu pergi ke kelas
di 1 selekoh merbahaya
aku tibe2 rase mcm kat sepang
aku pun amik la lap

lalu tah mcm mane la kan
aku pun terlebih amik lap
sampai tergolek atas jalan 2
memang cecah lutut dan siku
sampai bedarah der
hahaha...

macam best pulak jatuh moto ek?
lepas je jatuh 2
seb abik la xde owang kat jalan 2
aku pun bagun
dan buat mcm xde ape2 yang berlaku
maintain der, jatuh moto je pun
lalu...pergi jugak ke kelas

haaa...bile dah msk kelas,
dengan berjalan tempang,
10mnt pas 2
tangan dan kaki aku
mule berdenyut2
sampai skung...adoi..
xde ke sape2 nak ofer datang
urut badan2 gua nie...


ape pun aku sedang SAKIT

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

4 comments:

  1. tu la pandu cermat jiwa selamat..
    follow blog gua bro..
    http://chaois.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. lu follow la blog gua lu de..:)
    ok2...t wa folow..

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.