Final Examination 2009/2010-02


Akhirnye...Setelah 14 minggu belajar dan belajar
kini tiba jua waktu yang di nanti2kan
iaitu waktu utk menge " test "
sama ada ape yg kowang belajar sebelum nie
masuk kat otak kowang ke x.
itu lah yang dinamakan
FINAL EXAM!!!

Seperti biasa pelajar-pelajar U
akan pulun study habis2an 
di waktu "study week"
TETAPI biase nye 
pelajar-pelajar yang pemalas mcm aku nie
akan mengambil kesempatan
"study week" itu supaya dijadikan " enjoy week"

ape nak jadik ngan diri saye nie tah
sy sendiri pun x paham
adakah anda paham?
klu paham leh anta maklum balas
berserta selogan " sy suka study week kerana... "
x lebih dari 10 patah perkataan =)

Nie La jadual final saye...
x sabar nak blk umah 18hb nie.
netbook mini baru tengah menunggu saye dirumah
wa..besh nye..
dapat laptop baru..

Di kesempatan ini sy nak ucapkan
"GUD LUCK"
kat semua pembaca yang tengan FINAL EXAM 
igat la "Masa Depan Ditangan Anda, Anda yang Tentukannya.."

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

6 comments:

  1. mekasih..:) guD luck JugaK buaT kamo seMua...

    ReplyDelete
  2. takot nye tgk perkataan FINAL EXAM y di'capitalletter'kan tu..ngee :D

    ReplyDelete
  3. huhuh tau xpe..
    dah dekat baru sedar.. 2lah masalahnye..:P

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.