Pra-Kerja @ Praktikal @ latihan Industri

hahah macam pelik jew klu sebut Pra Kerja
selalunye yg ade Pra-U, Pra Sek, Pra -Pra...
tah ape Pra lagi tah saye pun xtahu.

ha cite pasal Praktikal,
minggu depan hari isnin saya sudah perlu
untuk melaporkan diri di 
Telecom Malaysia R&D
(lapor2 dah mcm tentera lah pulak)

ini lah perjalanan saya yang terpaksa
saya lalui setiap hari untu ke tempat kerja
dari KLANG - KEPONG

agak jauh la jugak perjalanan nie
agak2 dalam 45 minit dari rumah
masih x tahu lagi sama ada nak naik 
laila Camelia n tau VIVA
(klu kowang nak tau, Laila Camelia 2 ialah LC saye)

Ermm nie lah dia 
tempat kerja saye
ciap g survay lagi tau x?
bertapa excitednye saye utk berkerja

En Skuri(my supervisor)
tolong jaga dan beri tunjuk ajar kat saya ek
xmo garang-garang dan tegas
jgn push saya, bg saya dok goyang kaki je k en syukri yg baik
(baik punye boodek)
hahaha silap2 kene jugak aku sat g.

ape pun, kawan2 blogger silalah doakan saya k

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

8 comments:

  1. all the besh for ur practical...keje ghajin2 hokeyh...hehe...

    ReplyDelete
  2. huhuh insyaALLAH..sy akan keje bersunguh2..:)

    ReplyDelete
  3. gudlark.. :P~~~ av fun wit new life.. hohoho... :)

    ReplyDelete
  4. huhuhu mekasih aien...
    nak menjalani hidup baru esok..:)

    ReplyDelete
  5. all the best!!.

    nanti boleh pakai line telephone free ye. selamat bergayut sepanjang mase!. ahahha

    ReplyDelete
  6. hahahah yana, klu lah aku boleh bergayt sepanjang mase,, i akan call u all the time..:)
    u tggu je lah..:))
    hahahah

    ReplyDelete
  7. selamat berpraktikal
    sama lah kite..

    ReplyDelete
  8. mekasih nabila..yer ke same..
    jom kite g keje same2...:)

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.