Sejenis Air Pelik

HAHAHA...
nak dijadikkan cite
pagi tadi aku p la kije mcm biase
dan menjadi kebiasaanyaEN.AZIZ akan membelanja aku sarapan
(mkn FREE lagi la jawab nye..huhuhu)

Kami singgah la 1 kedai nie
dan name kedai dia...ermm saye x igat
lalu saye & EN aziz pun mintak oder..
nie lah dialog kiteorg:

Pelayan   :  "ya bang...mau apa?"
SheyPull   :  kasi TEA ICE-1, tea tarik-1, roti kosong -2
Pelayan   :  "wokeh bos...SIAP!!!"
SheyPull   : aik, bawu je oder dah siap? manew?
Pelayan   :  siap oder la bos...
SheyPull   :  owh...lain kali ckp 2 biar habis...
pelayan   : sory bos...

5minit kemudian...

Pelayan   : Okey bos..nah, TEA ICE, tea tarik.
SheyPull   :  HAaaa ! ! ! (dengan nada yg terkejut beruk, seb baik x jadik beruk lagi)
               : en.aziz...ade resepi baru la.
En Aziz   : Hahaha..

" TEA TARIK ICE BEBUIH "

try la oder...sedap seh...sirus...x tipu punye

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

7 comments:

  1. hahahaha...
    kalkar je..
    saya pown penah terkena gak..
    minta teh ais.. die kasik tarik lak..
    hehehehhe...

    ReplyDelete
  2. ahahahha xpenah jumpe ni teh tarik ais! whoaah!

    ReplyDelete
  3. hahahaha...
    terkena sudah..
    toink toink toink

    ReplyDelete
  4. kasi saya senyum saja la macha..haha ok la 4 bintang

    ReplyDelete
  5. gelak sorang2 , lawak :D
    oke epul ~

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.