Kanak2 Rebina...Mari Blajar ABC...


A
Abu Bakar Ali ( kesian ali sungguh kejam Abu)

B
Blog saya Sangat La hendsome

C
cheese cake boleh menggemukkan badan ada yg mmg gemok

D
Dalam Hati ada Taman ( mcm mn la taman 2 leh ade dlm hati)

E
Epul Budak BAIK

F
Follower saye mmg kacak walaupun dia seorang perempuan

G
Gosok baju sampi hangus

H
hari2 sy on9.

I
ini blog sy. oke?

J
Jangan masukkan benda yg x paedah dlm blog nie

K
Katil saya besar sebesar gajah

L
LC saya cantek

M
Makan untk hidup

N
Nak awk

O
Orang Gile selalu x mengaku dia gile

P
peh!!! penat la type

Q
Q haida  2 sape ek

R
Ras Ahmad pun saye x kenal

S
sy sangat la kacak.

T
tah ape yang aku tulis

U
UTM kebanggaan ku

V
Vavi nye dia neiw..

W
wow, anda sngat HOT...hehehe

X
x-ray sebab tuang saya dah krek

Y
yoyo ialah sejenis permainan kanak2.

Z
Zul ialahkawan saya

yang kena tag;

cik sha
cik yaya
cik ANNA

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

No comments:

Post a Comment

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.