Kekasih ku dicuri orang



Cerita ini amat menyedihkan, jadik sila la sediakan sebundle tisu atau kain kapan. ( nie sape la pulak yang mati nie? ) ok tanpa memesongkan akidah lg kisahnye bermula seminggu sebelum sambutan Deepavalli, 2, 3 hari sebelum depavali aku rase rindu sgt2 kat LC ( LC ialah sejenis moto yang mempunyai liquid cooler ), aku pun siap POST kat FB lagi mcm nie :-





10Nov aritu aku pulang la kerumah dan mak aku pun call tanye "dah sampai mane?", aku pun jawab la, mase 2 aku memang dah nak sampai dah, aku pun ckp la " lagi 10 mint sampai la ". mak aku pun tetibe je ckp " Jgan tekejut ek!!". eah knp pulak nie...ade kejutan utk aku ke? mak belikan LANCER ke..Hahaha..Sampai jerumah dalam pukul 6lbh aku sapai rumah,tetibe rase macam pelik. LC aku xde kat tempat biase aku letak xde, aku igt may b abah aku dah ubah tempat lain...rupenye baru je nak melangkah masuk dalam rumah...mak aku kate " moto kene curik ", begegar jantung aku dgr...aku msk rumah je, tgok kat depan ruangtamu rumah ade moto aku yg mcm dalam gamabr nie...teduduk la aku depan moto aku...( rase mcm nak nagis pun ade..tp aku cooll...)




Rase 1 perasaan yang x dapat digambarkan, nak nagis ade..marah ade...giler la benda yang paling aku syg kot...jadik mcm nie, sape je x nangis..RM7000 kot aku beli..CASH lak 2..mak aku pun cerita, Act..malam deepavali ari 2 dah kene...mase tu PAMA aku ade je kat umah..tah mcm mane leh x sedar..tetibe je...bapak aku bukak pintu pagi2 bute tu kul 5pg , tgok LC aku dah xde...bapak aku kuar carik2...tgok2 dah ade kat tengah jalan...giler gentang beb...


Dia tinggal LC aku mcm nie je utk aku...WOI PENCURIK...AMIK JELA SEMUA...LAGI BAGUS tau x....dari KO TINGGAL MCM NIE...XDAPAT nak claim insurance..:( kalau ko REMBAT 1 moto aku...dah tentu aku dapat RM5500....boleh beli moto baru je...SAKIT HATI!!!!! tau x banyak yang kene GANTI!!!


pesanan kpd rider2 yang lain..KUNCI LA LC ANDA!!!

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

12 comments:

  1. alorhh sian nye. aetuh, kwn yebbit ilang kete. huu

    ReplyDelete
  2. huhuh yer ke..isk2...
    cian dia...tp klu ilang semua boleh calaim...
    nie ilang sikit2..sedih2
    habis 700

    ReplyDelete
  3. cian kat abg kite nie kan...
    x pela..x de rezki kan..
    nsb la dye x hangkut sume skali..
    kl0 x..mau nges guling2 kan...hehe..*just j0king..

    ReplyDelete
  4. hahaha agak la..nie pun dah nanges giler dah niew..:P

    ReplyDelete
  5. kesian gle pOOl...tp kn..cara ko cter ni kelakar siOt!! ak nk simpati pon jadi xjadi je...

    ReplyDelete
  6. hahahhaa...
    wanie fhm..
    even bnde kcik2 yg ilang p0wn da sedih..
    nie kan plak moto kecygn kan..
    ngee~~

    ReplyDelete
  7. ain abdul halim::

    hahah yer ke..isk2. kelaka sgt ke care aku cite?
    2 lah mase tngh mengarang nie..
    aku tengah happy kot..:P

    ReplyDelete
  8. redzwanie redzmann :

    ha tau xpo....budak kecik ilang icecream pun dia nagis..:P

    ReplyDelete
  9. Ery Farieha :

    rami nye la cian kan saye..
    mekaih ye...xde ke nak bagi moto lain kew?

    ReplyDelete
  10. adoila...ciannyew epul...next time kena bawak masuk umahla...moleyh x cmtu...huhuh...

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.