Wordless Wednesday #5 - indah ke ditepi pantai ?

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

19 comments:

  1. jom usha :)

    http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-2-kau-aku-nn.html

    ReplyDelete
  2. Ni dah mcm keranda untuk ikan2 lah teruknya heheheh..

    ReplyDelete
  3. @ninie_azrienaeh x boleh ushar awk...sy dah kawen anak 4...

    ReplyDelete
  4. @Mah@mahunie namenye....peti ikan..xpyah p pasar belikat sini je..

    ReplyDelete
  5. @urzain hussainewww...ni kat tempat perlancongan nieh...

    ReplyDelete
  6. adeh....sakit nyer mate ku...
    x indah da rupe nyer....

    sape la wat tu....

    ReplyDelete
  7. @cik aidatah le...teman pun xtau la...:P

    bukan ko nye peti ice kew?

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.