Eh RAYA tak jadi ye...?



Assalamualaikum... Hye korang semua (: aku dengar cite esok tak jadi raye...betul ke? Sebenarnye esok raya la...kalau tak percaye sile lah tengok "penyampai mohor mohor besar raja raja" mengumumkan malam nie ek. Wah...dah meriah dah semua orang kan nak raye lagi2 orang yang puase tak berapa nak penuh tuh. Sekarang nie semua sibuk dah nak tolong mak masak, tolong tengok mak masak a paling ramai..kekeke. Kalau nak cakap pasal baju raye opcoz la dah penuh almarikan, setiap JAM tukar baju raya. Sebenarnya, epul nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA!!!



Diselit jugak dengan beribu kemaafan kepada sesiapa yang mengenali diri ini atau pun yang tak kenal buat2 kenal ke...mohon maaf ku pinta ya...




Banyak betu TER...mungkin ade buat salah ini sama ada dalam keadaan sedar atau dalam KOMA, jadi epul minta maaf sekali lagi okey...Dan epul maafkan semua orang ^^,




Sebenarnye...epul tengah nk bakar lemang nie, ade la dekat 20 batang...so sape nak rase epul punye lemang yang sangat sedap itu...jemput la datang rumah ^_^


SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

11 comments:

  1. selamat hari raya jugak ;)

    ReplyDelete
  2. sedap nyer lemang tue even blum masak lagi.. hehee.. anywy, selamat hari raya..=)

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin ^^,

    ReplyDelete
  4. @beLLa

    hye bella...SELAMAT HARI JADI...eh RAYA2

    ReplyDelete
  5. @nur farahin binti sulaiman

    memang sangt sedap lomang itu...

    ReplyDelete
  6. @Noorul Amera Adnan

    selamat hari raye jugak kat awk...

    ReplyDelete
  7. slmt hari raya jugak epul... jemput datang rumah..... ^^

    ReplyDelete
  8. @Qu azniza ;)

    SELAMT HARI RAYE AWK...

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.