Ko ingat ko boleh dapat CUTI ?




Hye korang, apa kabar minggu nie aku ada majlis KONVO 24 sept 2011.
Jadi tadi aku pegi la bodek bos aku
nak mintak cuti la katekan



bos : korang budak SL1M dapat cuti berapa hari?
aku : 3 hari je bos...dalam mase 6 bulan...
bos : (tekejut berok...)uiks...sikit nye...takpe aku penah rase, Dgn aku ko jgn risau, ko cuti je bape lame ko nak...aku paham nak konvo pegi dengan family kan.
aku : "terseyum tersipu2 malu"..terima kasih bos. sayang bos...

aku bertanya lagi...

aku : bos nak saya buat surat atau bagi salinan surat jemputan ke?
bos : Alah...takpayah la susah-susah. Ko cuti je..
aku : terbaik.......!!! (tiru boboboy)


Alhamdulillah...aku rase diri aku sangat beruntung dapat bos mcm nie ^^,

p/s : sayangilah bos korang...

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

11 comments:

  1. wah...untong nye hidop dpt bos cmni..cool gler

    ReplyDelete
  2. @GincoMerahJambu Hahaha..agk la...saye sgt la suke...:)




    awk ade..:P

    ReplyDelete
  3. untunglaa . pii konvo sne tuhhhhhh :P

    ReplyDelete
  4. @nurul dianaeleh....:)
    awk xnak dtg ke ha budak kecik...

    ReplyDelete
  5. congrats! mesti bahagia kan cuti lama2 ni.. nak la gak..tp x dapek la jwb nyer.. takde excuse.. huhu


    p/s: sila masukkan sy dlm bloglist awk gak yer.. tq (wlupon lame x update)

    ReplyDelete
  6. @sue sopianHAHAHA...sangat la bahgia awk..:)
    hahaha jgn sibuk2 nak ponteng kije ok..

    baikla...semua ade dlm bloglist nie...cume yg paling selalu update je ade...:P

    ReplyDelete
  7. wahh nak ikut p konvo jugk. meh no tepon boss sat. nak suh dia tarik balik cuti awak >.<

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.