UPDATE : LANGKAH MEMOHON EMAIL ID & PASS CARD FOR SL1M Candidates





Bagi memohon ID IDM dan email address utk anggota leasing tuan puan, sila ikut langkah di bawah : -


 

1. sila register profil anggota berkenaan di http://tpms.intra.tm/Web/index.aspx dan dapatkan ID IDM disini.







2. Selepas memperolehi ID IDM sila request di halaman http://1intra/applications/itreq/_layouts/atQuest/ITRequest/Home.aspx seperti di bawah ini:-

( langkah ini hanya boleh dibuat melalui supervisor anda )





3. Tunggu sehingga anda mendapat maklumbalas dari pihak IT mengenai emial anda. Harap bersabar kerana ianya memakan amse yang agak lama.



( Segala proses ini mengambil mase beberapa hari untuk selesai.harap maklum )



Terima kasih.

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. tp kan epul.. aritu admin kat department kitorg wat kan then dah ade ID.. adakah ID tu mcm ni, X100... (lebihkurang la) Pastu dia kata mintak password kat unit IT (GIT) then bila call GIT tu tiap2 minggu dia kata takde dlm sistem.. amacam? takot kalo register baru then bertindih plak kan.. pastu kalo nak masuk intra (2nd website tu) kena ade password n username.. camne tu..

    ReplyDelete
  3. kalau dah ade ID..terus buat STEP no 2...
    yg STEP no 2...hanye SATFF TM je yg boleh buat...

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.