Tali pingang keselamatan sekadar hiasan

Hello... sekarang nieh isu pasal tali pingang keselamatan yang akan berkuat kuasa 1 januari 2012 perlu digatkan. Tapi ape yg aku rase penciptaan TALI PINGANG KELEDAR kat Malaysia nieh bukan bertujuan untuk KESELAMATAN. Tetapi adalah untuk mengelakkan dari kene saman dengan POLIS.


Biasenya pemandu2 nie, termasuklah aku takkan Tali pingang keselamatan tu. Tp agak2 bile nampak polis baru la kalangkabut nak pakai...hhahaha :)


Lepas nie kn la jadi baik jap, sebab mengikut berita terkini.tak caye bace neiwh... "Saman tali pinggang belakang bermula esok "




Dengan ini pakai la Tali pingang keselamatan untuk KESELAMATAN anda... ingtlah org yg tersayang... :)



SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

4 comments:

  1. hurghh.. semput la pkai .. tak bebas.. yela2.. eden pakai ye pkcik ^^

    ReplyDelete
  2. @CekbOlat-bOlatHAHAHA gud gurl...pakai jgn x pakai k...

    ReplyDelete
  3. haha....sila pakai yer....=p

    ReplyDelete
  4. @Anonymous EH saya pakai..awk la yg tak pakai.:P

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.