Award dari cik myna dan selipar biru

Dapat award Bundle

Yang Ini dari MyNa

Ade soalan SPM lah..:(

1. Sebutkan nama blog anda dengan kuat dan jelas

naem belog saya ialah SHEYPULL ( http://sheypull.blogspot.com/ )


2. Sila cari orang yang bernama Haikal Muzamel dan Fredy Ilyas.

Ermm...jap tgok kat poket epul niew, eh xde pualk..jap2 dalam peti ais epul kot
epul p tgok kejap ek..tggu tau...1jam kemudian. DAH CARIK XDE..


3. Apakah soalan ketiga

apakah HIPOTESIS dan PEMBOLEH UBAH yang boleh dibuat?


4. Camna nak jawab soalan ni tanpa menjawab soalan ni


jawap la dengan jawapan bagi solan ini, dan jgn menjawab soalan ini tanpa membaca soalan ini...HA pening x?


5. Tagkan menatang ni kepada lima orang yang telah tagkan anda menatang ni sebelum ini

nnt saye listka kat bawah sekali ek?



jenguk kat http://fitri1986.blogspot.com/ juga untuk amik Gambaq award tuh
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
award dari SeLIPAR BirU



Tq Selipar Biru sebb sudi bagin epul award neiw...


Anda  mesti beri pujian pada pemberi award ini
awk memang cantek, comel, kecik-besar idung awk t..:)

Anda mesti memberitahu kepada 10 blogger ini
otw

Bagaimana anda boleh digelar blog yang best dan hebat?
Entah la..saye pun x tahu besh ke blog saye neiw..rase mcm biase je..blog kawan2 saye lagi besh..:)
Sila beri award ini kepada 5 blogger yang lain

rajin2 la buat k kawan2..:)

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

2 comments:

  1. toche toche.
    nnt saya buat..
    tngok bila mood rajin datang..
    :DD

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.