Dijemput oleh AWIE



Assalamualaikum Readers semua, Erk..ade ke yang nak bace blog aku nieh. Takpela kalau takde orang bace, nanti aku dah kawen aku suruh anak aku bace blog aku. Hahaha.

Tajuk dah gempak, Hari tu aku telah di jemput-jemput oleh Awie (bukan artis berbadan sasa itu ) tetapi Awie Omar. Dia suruh aku join Next Top Blogger. Ok Fainnnn aku sedar aku bukan top blogger pun. Aku join pun just for fun and nak sokong blogger2 lain :)

 


Kalau korang nak tahu ape benda Next Top Blogger tu korang pegi la tgok blog dia tuh.

AWIE OMAR...

So dari situ aku dapat kenal dengan 16 kawan baru @ Blogger baru yang kacak2 dan cantek2. Korang nak tahu? Dorang nie semua dah la esem, cantek, baik hati, lemah lembut, sopan santun...bla..blaa..ok dah malas nak membebel, jom p kenal dengan dorang kat bawah nie.





aracahayacinta





Farah Azurah


Hafeesz Amran

iemah


irwan miswan


Iz



Khairiz


mas saari


Muhammad Yunus


Nikisa Izas


noorniey Azman


riena tomato


Wan Zulqhairi
 
 
So...Selamat berkenalan kepada semua blogger,
kalau korang nak kenal ngan dorang pun boleh,
sile lah pegi blog2 mereka :)
kredit : Awie Omar

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

17 comments:

  1. Terima ksh yea sbb sudi singgah dan promote kt sini..hihi

    ReplyDelete
  2. gamba ak tuh kacak..
    tapi x cukup kacak.. kah3..

    perasan ya amat.. btw, nice blog bro !

    ReplyDelete
  3. time kaseh sudi tempek gambar noni jugak!

    ReplyDelete
  4. Ehh,ade name saye la! hehe. Okay same2 la kite bersaing secara sihat! Keep In Touch Tau!

    ReplyDelete
  5. pehh,semua hebat ..bagaimana dgn diriku ??ohh :) good luck semua !yeah :D

    ReplyDelete
  6. @Nikisa Izas
    Hehe...nope hal lah.... kite skung kan dah jadi FREN...so kn la selalu singgah2 :)

    ReplyDelete
  7. @iemah
    Selamat berkenalan iemah :) keep in tuch k..

    ReplyDelete
  8. @iz
    bagi aku dah cukup kacak dah tu... :)

    ReplyDelete
  9. @noorniey Azman
    Eh Harula...kn tempek sebab comel dan cantek2.. :)

    ReplyDelete
  10. @AZIE
    Sy ajmin awk boleh mng punye :)
    sy sokong awk AZIE :)

    ReplyDelete
  11. Terima kasih sebab memperkenalkan kawan kawan yang lain.

    Ada masa singgah la sini.
    http://awieomar.blogspot.com/2011/02/sentuhan-kecundang.html

    ReplyDelete
  12. Terima kasih di ucapkan dan salam kenal juga k....kita semua nya sama

    ReplyDelete
  13. Semoga berjaya semuanya ...

    http://www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.