SALAM MAAL HIJRAH 1432



Selamat tahun baru saya ucapkan pada kawan2 saya sekalian, tertulisnya n3 ini adalah kerana saya sebagai ummat islam ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU ISLAM 1432Hijrah Kepada semua ummat islam dimuka bumi ini. Sambil itu sambutan ini adalah bertujuan untuk memperingati penghijrahan Muhammad SAW dari Kota Mekah ke Madinah 1432 tahun lalu.



Semoga tahun baru ini memberi 1000 makna kepada diri kita dan kite dapat mengubah atau menghijrahkan diri kita dari yang BURUK kepada yang LEBIH BAIK dan dari yg BAIK kepada yang LEBIH BAIK.

SheyPull

Seorang jurutera disalah sebuah syarikat swasta yang terkemuka. Sangat pemurah untuk berkongsi segala cerita suka dan duka di dalam blog ini.

6 comments:

Penafian: Kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang komen yang dipaparkan di ruangan komen yang kami sediakan dibawah. Sebaliknya ia adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Namun kami berhak untuk menapis mana-mana komen yang berbau hasutan, lucah, kata-kata kesat atau sebagainya yang dirasakan tidak sesuai.